Skrzynka rozgałęźna SRN

Skrzynka rozgałęźna SRN

BUDOWA I ZASTOSOWANIE:

Skrzynka rozgałęźna SRN jest podzespołem zestawu sprzęgu typu ZW-2 służącego do połączenia instalacji WN ogrzewania pociągu w standardzie stosowanym na kolejach Europy Zachodniej. Skrzynka rozgałęźna spełnia rolę elementu rozgałęźnego lub przyłączeniowego w instalacji ogrzewczej WN wagonów kolejowych.

Skrzynka SRN posiada obudowę wykonaną ze stopu aluminium z wewnętrznym zaciskiem przewodów instalacji WN montowanym na izolowanej podstawie.

Przewody WN przykręcane są do zacisku skrzynki za pomocą śrub M16 poprzez końcówki oczkowe zamocowane na kablach .

Do mocowania skrzynki rozgałęźnej do wagonu lub lokomotywy służą dwie śruby M16 z nakrętkami. Skrzynka wyposażona jest wewnątrz w dwie śruby M6 służące do podłączenia uziemienia wtyczki z kablem ASWP-D. Na zewnątrz wyprowadzony jest zacisk uziemiający M10.

Wyprowadzenie kabla zawiera podwójne uszczelnienie dławiące dla odpowiedniego przekroju kabla (185 lub 95 mm2).

Masa – 10 kg.

Wykonania skrzynki rozgałęźnej SRN:

SRN-P/01 – dla kabla 185mm2, gwinty przyłączeniowe Pg36

SRN-P/21 – dla kabla 95mm2, gwinty przyłączeniowe Pg36

SRN-M/02 – dla kabla 185mm2, gwinty przyłączeniowe M50x1.5

SRN-M/22 – dla kabla 95mm2, gwinty przyłączeniowe M50x1.5

DOKUMENTY DOSTARCZANE Z WYROBEM:

Świadectwo odbioru 3.1.

 

do pobrania: