Wtyczka z kablem ASWPr

Wtyczka z kablem ASWPr

BUDOWA I ZASTOSOWANIE:

Wtyczka z kablem typu ASWPr jest podzespołem zestawu sprzęgu typu ZW-1 służącego do połączenia instalacji WN ogrzewania pociągu. Spełnia rolę łącznika instalacji WN pomiędzy skrzynką rozgałęźną zamontowaną na jednym wagonie (lokomotywie) i gniazdem sprzęgu na sąsiednim sprzęgniętym wagonie. Wtyczka ASWr posiada rękojeść ze stopu aluminium, tuleję izolacyjną i palec przewodzący, do którego wlutowany jest przewód WN. Wyposażona jest w profilową uszczelkę gumową spełniającą rolę uszczelnienia wnętrza. Jej zastosowanie umożliwia demontaż tulei izolacyjnej np. w przypadku jej uszkodzenia. Wymiana kabla wymaga jednak wykonania operacji lutowania żyły głównej oraz uziomowej.

Złącza kablowe wykonywane są w różnych długościach przewodu w zależności od typu wagonu lub lokomotywy. Na złącze stosowany jest przewód WN o przekrojach żyły głównej 1 x 185mm2 lub 1 x 95mm2. Jeden koniec przewodu zakończony jest wtyczką typu ASWr, drugi przystosowany do podłączenia w skrzynce rozgałęźnej. Przewód posiada żyłę uziemiającą o przekroju min. 25mm2, która chroni przed porażeniem prądem w razie pojawienia się napięcia na rękojeści.

Dostępna jest wersja z przewodem 1x185mm2+25mm2 spełniającym wymagania normy EN45545-2 kat. HL2 – oznaczenie dodatkowe „/F”, np. ASWPr-3/F.

Typowe wykonania wtyczki z kablem ASWPr:

WYKONANIE

Przekrój żyły głównej

Długość L (mm)

Długość Lc (mm)

ASWPr 2

 

 

95 mm2

1865

1785

ASWPr 5

1815

1735

ASWPr 6

1885

1805

ASWPr 7a

2085

2005

ASWPr 8a

3780

3700

ASWPr 8b

4330

4250

ASWPr 1

 

 

 

 

 

185 mm2

1840

1760

ASWPr 3

1885

1805

ASWPr 4

1910

1830

ASWPr 7b

2085

2005

ASWPr 9

2015

1935

ASWPr 10

2070

1990

ASWPr 12

4400

4320

ASWPr 13

3900

3820

ASWPr 14

1950

1870

ASWPr 15

1865

1785

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOKUMENTY DOSTARCZANE Z WYROBEM:

Świadectwo odbioru 3.1.

Kartę katalogową można znaleźć klikając w ten link.

Wyślij zapytanie ofertowe

Oferta