Gniazdo sprzęgu GSN


BUDOWA I ZASTOSOWANIE:

Gniazdo sprzęgu GSN jest zgodnym z UIC 552  podzespołem zestawu sprzęgu typu ZW-2 służącego do połączenia instalacji WN ogrzewania pociągu
w standardzie stosowanym na kolejach Europu Zachodniej. Gniazdo sprzęgu służy do połączenia instalacji WN między wagonami za pomocą wtyczki
z kablem ASWP-D. Klapa otworu gniazda jest blokowana za pomocą specjalnego klucza zarówno
w położeniu z wpiętą wtyczką jak i bez niej.

Gniazdo sprzęgu mocowane jest do wagonu lub lokomotywy przy pomocy dwóch śrub M20. Korpus gniazda wykonany jest ze stopu aluminium.

Wewnętrzny zacisk śrubowy M16 umożliwia przykręcenie przewodów WN poprzez końcówki oczkowe zamocowane na kablach. Na zewnątrz wyprowadzony jest zacisk uziemiający M10.

Masa – 11kg

Wykonania gniazda sprzęgu GSN:

GSN-P - z gwintami przyłączeniowymi Pg36

GSN-P-S - z gwintami przyłączeniowymi Pg36

                  i łącznikiem sygnalizatora z Pg 13,5

GSN-M - z gwintami przyłączeniowymi M40x1,5

GSN-M-S - z gwintami przyłączeniowymi M40x1,5

                   i łącznikiem sygnalizatora z Pg 13,5.

DOKUMENTY DOSTARCZANE Z WYROBEM:

Świadectwo odbioru 3.1.

 

 

 

do pobrania: