Modernizacja sprzęgu czołowego typu ZEa

FAE „FANINA” S.A. oferuje regenerację  sprzęgów czołowych typu ZEa wraz z modernizacją.

  1. Zmodernizowany automatyczny sprzęg czołowy typu ZEa-FA służy do połączenia:
  • mechanicznego
  • elektrycznego
  • pneumatycznego

dwóch jednostek wyposażonych w ten sam typ sprzęgu bez ręcznego wspomagania.

 

  1. Parametry zmodernizowanych sprzęgów czołowych:
  • sprzęgi jednego typu są zamienne
  • wysokość osi sprzęgu od główki szyny sprzęgu 950+10-5 mm
  • dopuszczalne obciążenie ściskające i rozciągające – 1000 kN (100 t)
  • obciążenie przenoszone przez sprężyny (elastomery) – 250 kN  (25 t)
  • ciśnienie w układzie pneumatycznym 0,5 –0,8 MN/m2 (5-8 kG/cm2)

 

  1. Zmodernizowany sprzęg typu ZEa-FA składa się z trzech zasadniczych podzespołów:
  • głowicy sprzęgu
  • zespołu pochwy sprzęgu
  • sprzęgu elektrycznego

 

  1. Regenerację głowicy i zespołu pochwy sprzęgu wykonujemy zgodnie z technologią zatwierdzoną przez Transportowy Dozór Techniczny.  Zakład posiada certyfikację CL1 wg normy PN-EN 15085-2 oraz wg normy PN-EN ISO 3834-2. Naprawa polega na przywróceniu wypracowanym częściom wymiarów konstrukcyjnych poprzez napawanie utwardzające i obróbkę cieplną, znacznie podnoszące trwałość regenerowanych elementów. Elementy i części nie kwalifikujące się do regeneracji, po uzgodnieniach
    z Odbiorcą, wymieniane są na nowe, wykonane wg oryginalnej dokumentacji. Podzespoły są kontrolowane przed obróbką, w czasie regeneracji i po wykonaniu przez niezależną Kontrolę Jakości wg obowiązującego w zakładzie systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2008. Wszystkie materiały użyte do regeneracji są atestowane. W ramach regeneracji sprzęgu możliwe jest, po uzgodnieniu z Odbiorcą, wykonanie zabudowy sprzęgu z elastomerami zamiast zestawu sprężyn pierścieniowych i spiralnych.

 

  1. Sprzęg elektryczny zastosowany w zmodernizowanym sprzęgu ZEa-FA to nowe urządzenie służące do automatycznego połączenia elektrycznego dwóch EZT.  Sprzęg elektryczny składa się z obudowy (poruszającej się liniowo na prowadnicach i siłownika ze sterowaniem), wewnątrz której znajduje się panel ze stykami elektrycznymi (panel jest dostępny w różnych konfiguracjach) oraz wiązek kabli
    z wtyczkami do podłączenia sprzęgu do jednostki.

 

  1. Panel czołowy wyposażony jest w:
  • zestaw pinów Ø4mm (męskich i żeńskich) złoconych dla sygnałów prowadzonych przewodami ekranowanymi
  • zestaw pinów Ø4mm (męskich i żeńskich) srebrzonych dla sygnałów prowadzonych w przewodach pojedynczych
  • złącze modułowe do transmisji danych Ethernet (minimum CAT5) 100Mbit/s
    z redundancją wyposażone w złocone piny (męskie i żeńskie) dla sygnałów prowadzonych
    w przewodach ekranowanych

 

  1. Wszystkie piny z możliwością wymiany od zewnątrz bez konieczności otwierania obudowy sprzęgu (wymiana pinów Ethernet możliwa po wykręceniu od czoła złącza modułowego Ethernet).

 

  1. Wszystkie przewody bezhalogenowe z izolacją sieciowaną radiacyjnie.

 

Szczegółowe dane techniczne na załączonej karcie katalogowej.

czwartek, 18 Kwiecień 2024

Projektowanie stron internetowych - Investmag