ZASTOSOWANIE:
Jako część zamienna zaworów elektropneumatycznych stosowanych w pojazdach szynowych (między innymi H9E1, H9E2, H908a, H909).
OPIS TECHNICZNY:
Korpus wykonany jest z tworzywa w kolorze czarnym – cewka po nawinięciu jest obtryśnięta tworzywem pod ciśnieniem, co w znacznym stopniu utrudnia kradzież zawartej w niej miedzi.
DANE TECHNICZNE: |
|
Wyk. 1 |
Wyk. 2 |
Wyk. 3 |
Wyk. 4 |
Napięcie znamionowe |
[VDC] |
24 |
48 |
110 |
72 |
Moc znamionowa |
[W] |
22 |
23 |
28 |
25 |
Rezystancja znamionowa |
[Ω] |
26 |
100 |
430 |
212 |
Kl. izolacji |
|
F |
F |
F |
F |
Czas pracy |
[%] ED |
100 |
100 |
100 |
100 |
Max. temperatura otoczenia |
[oC] |
+50 |
+50 |
+50 |
+50 |
Masa |
[kg] |
0,45 |
0,45 |
0,45 |
0,45 |
Średnica otworu cewki |
[mm] |
Ø 26 |
Ø 26 |
Ø 26 |
Ø 26 |
Wymiary gabarytowe |
[mm] |
Ø 54 x 63 |
Ø 54 x 63 |
Ø 54 x 63 |
Ø 54 x 63 |
Szczegółowe dane techniczne na załączonej karcie katalogowej.
Jeśli prezentowany wyrób jest bliski Państwa wymaganiom, ale nie do końca im odpowiada – prosimy o kontakt. Większość naszych dzisiejszych wyrobów powstała właśnie we współpracy z naszymi Klientami.