BUDOWA I ZASTOSOWANIE:
Gniazdo sprzęgu 88.1000 jest zgodnym z UIC 552 podzespołem zestawu sprzęgu typu ZW-1 służącego do połączenia instalacji WN ogrzewania pociągu. Gniazdo służy do połączenia instalacji WN między wagonami za pomocą wtyczki z kablem ASWP. Klapa otworu gniazda jest blokowana za pomocą specjalnego klucza zarówno w położeniu z wpiętą wtyczką jak i bez niej. Gniazdo sprzęgu mocowane jest do wagonu lub lokomotywy przy pomocy dwóch śrub M20. Gniazdo wyposażone jest również w śrubę uziemiającą M12 na obudowie. Korpus gniazda wykonany jest ze stopu aluminium.
Masa: wykonania 1, 2 i 5 – 15 kg, wykonania 3, 4 i 6 – 14,5 kg.
Wykonania gniazda sprzęgu 88.1000:
1 – dla przewodu 185 mm2 z wyprowadzeniem bocznym przewodu,
2 – dla przewodu 95 mm2 z wyprowadzeniem bocznym przewodu,
3 – dla przewodu 185 mm2 z zaślepionym wyprowadzeniem bocznym przewodu,
4 – dla przewodu 95 mm2 z zaślepionym wyprowadzeniem bocznym przewodu, korpus HCP z otw. M10,
5 – dla przewodu 95 i 185 mm2 z wyprowadzeniem bocznym przewodu,
6 – dla przewodu 95 mm2 z zaślepionym wyprowadzeniem bocznym przewodu, bez otw. M10 w korpusie.
DOKUMENTY DOSTARCZANE Z WYROBEM:
Świadectwo odbioru 3.1.
Jeśli prezentowany wyrób jest bliski Państwa wymaganiom, ale nie do końca im odpowiada – prosimy o kontakt. Większość naszych dzisiejszych wyrobów powstała właśnie we współpracy z naszymi Klientami.