BUDOWA I ZASTOSOWANIE:
Gniazdo sprzęgu GSN jest zgodnym z UIC 552 podzespołem zestawu sprzęgu typu ZW-2 służącego do połączenia instalacji WN ogrzewania pociągu w standardzie stosowanym na kolejach Europu Zachodniej. Gniazdo sprzęgu służy do połączenia instalacji WN między wagonami za pomocą wtyczki z kablem ASWP-D. Klapa otworu gniazda jest blokowana za pomocą specjalnego klucza zarówno w położeniu z wpiętą wtyczką jak i bez niej.
Gniazdo sprzęgu mocowane jest do wagonu lub lokomotywy przy pomocy dwóch śrub M20. Korpus gniazda wykonany jest ze stopu aluminium.
Wewnętrzny zacisk śrubowy M16 umożliwia przykręcenie przewodów WN poprzez końcówki oczkowe zamocowane na kablach. Na zewnątrz wyprowadzony jest zacisk uziemiający M10.
Masa – 11kg
Wykonania gniazda sprzęgu GSN:
GSN-P – z gwintami przyłączeniowymi Pg36
GSN-P-S – z gwintami przyłączeniowymi Pg36
i łącznikiem sygnalizatora z Pg 13,5
GSN-M – z gwintami przyłączeniowymi M40x1,5
GSN-M-S – z gwintami przyłączeniowymi M40x1,5
i łącznikiem sygnalizatora z Pg 13,5.
DOKUMENTY DOSTARCZANE Z WYROBEM:
Świadectwo odbioru 3.1.
Jeśli prezentowany wyrób jest bliski Państwa wymaganiom, ale nie do końca im odpowiada – prosimy o kontakt. Większość naszych dzisiejszych wyrobów powstała właśnie we współpracy z naszymi Klientami.