BUDOWA I ZASTOSOWANIE:
Skrzynka rozgałęźna 88.3000 jest podzespołem zestawu sprzęgu typu ZW-1 służącego do połączenia instalacji WN ogrzewania pociągu. Skrzynka służy do trwałego połączenia przewodów WN. Skrzynka posiada obudowę wykonaną ze stopu aluminium
z wewnętrznym zaciskiem przewodów instalacji WN, montowanym na izolacyjnym wsporniku.
Przewody WN mocowane są w zacisku i dociskane przez trzy nakładki. Wlot dla przewodu typu ASWP posiada wymienne uszczelki uszczelniające
w zależności od przekroju stosowanego kabla. Do mocowania skrzynki rozgałęźnej do wagonu lub lokomotywy służą dwie śruby M20.
Skrzynka wyposażona jest w dwa rodzaje uziemień: na zewnątrz korpusu – śruba M12; wewnątrz korpusu – śruba M10 dla przewodu typu ASWP.
Masa – 11 kg.
Wykonania skrzynki rozgałęźnej:
1 – dla przewodu 185 mm2,
2 – dla przewodu 95 mm2.
3 – wyk. specjalne BHV – z bocznym wyprowadzeniem przewodu.
DOKUMENTY DOSTARCZANE Z WYROBEM:
Świadectwo odbioru 3.1.
Jeśli prezentowany wyrób jest bliski Państwa wymaganiom, ale nie do końca im odpowiada – prosimy o kontakt. Większość naszych dzisiejszych wyrobów powstała właśnie we współpracy z naszymi Klientami.