BUDOWA I ZASTOSOWANIE:
Skrzynka rozgałęźna SRN jest podzespołem zestawu sprzęgu typu ZW-2 służącego do połączenia instalacji WN ogrzewania pociągu w standardzie stosowanym na kolejach Europy Zachodniej. Skrzynka rozgałęźna spełnia rolę elementu rozgałęźnego lub przyłączeniowego w instalacji ogrzewczej WN wagonów kolejowych.
Skrzynka SRN posiada obudowę wykonaną ze stopu aluminium z wewnętrznym zaciskiem przewodów instalacji WN montowanym na izolowanej podstawie.
Przewody WN przykręcane są do zacisku skrzynki za pomocą śrub M16 poprzez końcówki oczkowe zamocowane na kablach .
Do mocowania skrzynki rozgałęźnej do wagonu lub lokomotywy służą dwie śruby M16 z nakrętkami. Skrzynka wyposażona jest wewnątrz w dwie śruby M6 służące do podłączenia uziemienia wtyczki z kablem ASWP-D. Na zewnątrz wyprowadzony jest zacisk uziemiający M10.
Wyprowadzenie kabla zawiera podwójne uszczelnienie dławiące dla odpowiedniego przekroju kabla (185 lub 95 mm2).
Masa – 10 kg.
Wykonania skrzynki rozgałęźnej SRN:
SRN-P/01 – dla kabla 185mm2, gwinty przyłączeniowe Pg36
SRN-P/21 – dla kabla 95mm2, gwinty przyłączeniowe Pg36
SRN-M/02 – dla kabla 185mm2, gwinty przyłączeniowe M50x1.5
SRN-M/22 – dla kabla 95mm2, gwinty przyłączeniowe M50x1.5
DOKUMENTY DOSTARCZANE Z WYROBEM:
Świadectwo odbioru 3.1.
Jeśli prezentowany wyrób jest bliski Państwa wymaganiom, ale nie do końca im odpowiada – prosimy o kontakt. Większość naszych dzisiejszych wyrobów powstała właśnie we współpracy z naszymi Klientami.