BUDOWA I ZASTOSOWANIE:
Wtyczka z kablem typu ASWP jest podzespołem zestawu sprzęgu typu ZW-1 służącego do połączenia instalacji WN ogrzewania pociągu.
Spełnia rolę łącznika instalacji WN pomiędzy skrzynką rozgałęźną zamontowaną na jednym wagonie (lokomotywie) i gniazdem sprzęgu na sąsiednim sprzęgniętym wagonie. Wtyczka ASWa posiada rękojeść ze stopu aluminium, tuleję izolacyjną i palec przewodzący, do którego wlutowany jest przewód WN. Wnętrze wtyczki wypełnione jest zalewą kablową.
Złącza kablowe wykonywane są w różnych długościach przewodu w zależności od typu wagonu lub lokomotywy. Na złącze stosowany jest przewód WN o przekrojach żyły głównej 1 x 185mm2 lub 1 x 95mm2. Jeden koniec przewodu zakończony jest wtyczką typu ASWa, drugi przystosowany do podłączenia w skrzynce rozgałęźnej. Przewód posiada żyłę uziemiającą o przekroju min. 25mm2, która chroni przed porażeniem prądem w razie pojawienia się napięcia na rękojeści.
Dostępna jest wersja z przewodem 1x185mm2+25mm2 spełniającym wymagania normy EN45545-2 kat. HL2 – oznaczenie dodatkowe „/F”, np. ASWP-3/F.
Typowe wykonania Wtyczki z kablem ASWP:
WYKONANIE |
Przekrój żyły głównej |
Długość L (mm) |
Długość Lc (mm) |
ASWP 2 |
95 mm2 |
1865 |
1785 |
ASWP 5 |
1815 |
1735 |
|
ASWP 6 |
1885 |
1805 |
|
ASWP 7a |
2085 |
2005 |
|
ASWP 8a |
3780 |
3700 |
|
ASWP 8b |
4330 |
4250 |
|
ASWP 1 |
185 mm2 |
1840 |
1760 |
ASWP 3 |
1885 |
1805 |
|
ASWP 4 |
1910 |
1830 |
|
ASWP 7b |
2085 |
2005 |
|
ASWP 9 |
2015 |
1935 |
|
ASWP 10 |
2070 |
1990 |
|
ASWP 12 |
4400 |
4320 |
|
ASWP 13 |
3900 |
3820 |
|
ASWP 14 |
1950 |
1870 |
|
ASWP 15 |
1865 |
1785 |
DOKUMENTY DOSTARCZANE Z WYROBEM:
Świadectwo odbioru 3.1.
Jeśli prezentowany wyrób jest bliski Państwa wymaganiom, ale nie do końca im odpowiada – prosimy o kontakt. Większość naszych dzisiejszych wyrobów powstała właśnie we współpracy z naszymi Klientami.