OPIS:
Złącze 2ASWPPF jest podzespołem stacjonarnego zestawu
elektrycznego sprzęgu ogrzewania pociągu. Jest
przeznaczone do podłączenia składów wagonów osobowych
znajdujących się na bocznicy (odłączonych od lokomotywy)
do instalacji WN w celu np. ogrzania lub schłodzenia.
Złącze 2ASWPPF jest zmodyfikowanym odpowiednikiem
standardowego złącza stacjonarnego w opończy 2ASWPO.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE / ZALETY:
• zgodne z normą EN 45545-2 (HL2) – szczególnie zalecany do
zamkniętej infrastruktury serwisowej (w budynkach, halach i wiatach)
• wydłużona rękojeść (część chwytna), która umożliwia łatwe
operowanie wtyczką oburącz
• wszystkie przepusty kabli, przewodów zastąpione dławieniem kabla
(poprawiona szczelność i estetyka połączeń)
• stabilne i szczelne połączenie peszla z wtyczką przy pomocy
dedykowanego złącza (brak połączeń termokurczliwych)
• dwuwarstwowy peszel zamiast opończy zapewnia większą
elastyczność i odporność na częste przemienne zmiany kierunków
wyginania
• 3-żyłowy kabel sterujący umożliwia (po odpowiedniej modyfikacji
połączeń) na otrzymywanie sygnału zarówno o włożonej jak i
wyciągniętej wtyczce z gniazda sprzęgu
• metalowe dławice kabla sterującego odporne na przypadkowe
upuszczenie wtyczki
DANE TECHNICZNE:
Napięcie znamionowe: 3 kV DC
Napięcie probiercze: 12 kV
Przekrój żyły głównej: 185 mm2
Stopień ochrony: IP55
Temperatura otoczenia: -40 ÷ +50 C
Masa: 30,5 kg (złącze L=8000)
Jeśli prezentowany wyrób jest bliski Państwa wymaganiom, ale nie do końca im odpowiada – prosimy o kontakt. Większość naszych dzisiejszych wyrobów powstała właśnie we współpracy z naszymi Klientami.